Sassy Pink Dots

Order Form

Name:
Email Address:
Address
Phone No.
List Of Order
Payment Maybank : 1630 1959 9508 NUR AFIZA BINTI RAMLI
Delivery Method Poslaju Courier ( Semenanjung ) RM7 ( 1-2 item )
Poslaju Courier ( Sabah & Sarawak ) RM9 ( 1-2 item )
Free Pos ( Bagi Item Yg Telah Dinyatakan )

This HTML form was created by Freedback.

4 August 2013

WONDER GLOW SKINCARE




Assalamualaikum semua...

saya dalam tengah kebosanan xtau nak buat pe..

so saya terpkr la dari mbuang masa dduk saja2..baek la update blog ni..

saya nak share la ckit psl produk ni..prduk ni saya xtau la ada owg tau ker x lg..sbb xdelh femes sgt kot skrg ni...

tp mmg berkesan la..saya nk jual prduk ni pn dsbbkan saya dh tgk sndiri testimoni dr kawan baek saya..dier yg suggestkan saya jual produk ni..

 dier bru jer berkahwin bln 5 hr tu..n dier start pkai prduk ni dlm awl bln 6..skrg ni still pkai n mke dier mmg glowing sgt2..

dier pn tau psl prduk ni dr kkak ipar kpd adk lelaki dier...trus dier nk try pkai n Alhamdulillah smpai skrg mmg sgt2 brpuas hati la dier ckp..mmg mnjd..

kesan2 parut jrwat yg ksar n jrwat yg tmbuh tu mmg dh clear n pudar ckit..tp still dlm prses jgk..dier sndri yg bgtau saya,ble dier pkai prduk ni dlm mse smnggu dh nmpk kesannye..mmg sgt2 drastik la kn..

wanita mana yg xnk pkai prduk yg bley memberi kesan dgn begitu cpt skali kn..tp kata kwn baek saya lg..kesn cpt tu jge mngikut ker ats antibody kte cpt atau pn lmbat..

ni saya nk tnjukkn sendiri testimoni dari kawan baek saya tu..tgk la dlu erk..

 YG NI GAMBAR SEBELUM
ANDA DPT LIHAT SNDRI JRWAT2 KSAR N PARUT JRWAT KN..
KLIT DIER MMG JNIS YG SGT2 SNSTIF..DH MCM2 PRDUK YG DIER BG TP STILL XDE KESN YG MEMUASKN KLIT MKE DIER..


KESAN AWAL YG DIER ALAMI :
PENGELUPASAN,PARUT HILANG,TUMBUH JERAWAT KECIL,KULIT MUKA SEGAR LEMBAB DAN PINKISH..





 GAMBAR NI PLAK SLPAS 1 BULAN MEMAKAI SET WONDER GLOW DENGAN KONSISTENNYA..ANDA NAMPAK KAN PERUBAHAN PADA KULIT MUKA DIER?


 DAN INI ADALAH GAMBAR TERKINI BERTARIKH 3/8/2013..
SANGAT2 LAEN MUKA DIER..DH BERUBAH SGT..


dan saya juge dpt tau yg sedara mara dier pn ada memakai set produk ni selepas melihat dengan mata mereka sendiri pada perubahan yg berlaku kpd kwn baek saya ni...dan skrg ni gk dh 2 orang kwn baek sy memakai set produk ni..itu bermakna produk ni sgt memberi kesan yg positif  laa..ikutkan saya,saya nk jgk letkkn testimoni kwn baek saya yg sorang lg tu..tp dier bz dgn praktikal dier..so saya xnak mnganggu dier..ni saya tnjukkn kepada anda semua testimoni2 dr pngguna wonder glow yg di luar sana...


TESTIMONI

 
 " Dulu kulit kusam dan gelap.. lepas 10 hari guna Wonder Glow.. muka jadi cerah, jerawat hilang dan glowing... Tqvvm Wonder Glow"- Intan Nur Zehra..


 
  "Memang tak sangka sebab dlm masa 3 hari dah ada perubahan mcm ini.. Wonder Glow memang kelassss!!" - Pengguna yg berpuashati..





ok gmbar kt atas ni adalah Kak Maz..owner Aqeelas Beauty Online Store..produk ni pn saya amik dari dier..dan saya hanya menjadi sebagai agen dropship..ni testimoni kak maz sndri..

"Selepas guna Wonder Glow Basic Set + Serum Vitamin C, kulit saya lebih smooth, lembut dan glowing!!"
 

"Selepas 4 weeks menggunakan Wonder Glow Silver Series + Serum Vit C.. kulit wajah semakin glowing dan lembut.. prasan mcm baby pun ada. Kini, saya tidak bergantung kpd bedak or foundation untuk wajah kelihatan licin dan mulus" 


UNTUK PENGETAHUAN ANDA SEMUA..ORANG LELAKI JUGA BOLEY MEMAKAINYA..LIHAT TESTIMONI INI...






 Apa kata Abg nie :

"Kulit muka saya terbakar terkena api. Alhamdulilah selepas menggunakan Wonder Glow Cosmetics kulit saya kembali pulih malah ia bertambah sihat dan cerah! Wonder Glow is a highly recomended!"
Abg Zul Batu Pahat, Johor..




 "Tak sangka, selepas 3 minggu kulit wajah saya jd cerah sebegini"

Tempoh bg kesan kecerahan adalah berbeza bg setiap individu bergantung masalah kulit yg anda hadapi.






1 SET WONDER GLOW SKINCARE
HANYA ADA 3 ITEM DALAM 1 KOTAK
 Light Brown - Day Cream
Black - Night Cream
Wonder Glow Bar Soap




 

 RAGU-RAGU???? SELAMAT KE??
Klik gambar untuk Hilangkan Keraguan anda, kerana Wonder Glow adalah berdaftar dgn KKM.. 

  


Silver Set - set permulaan

GOLD Series - adalah upgraded dari SILVER Series yg mempunyai kesan lebih 2x ganda dengan harga yang cukup menarik (bukan 2x ganda harganya ya)

GOLD SERIES memberi IMPAK MAKSIMA seawal 3 hari:

1. 20x Kuasa Maksima Pencerahan
2. Mengandungi Vitamin C Infusions
3. Menghilangkan Pigmentasi yang Tebal
4. Anti Penuaan dan Awet Muda
5. Menghaluskan Kulit Secara Total
6. Menghapuskan Jerawat Secara Berkesan


Ultra Efektif untuk :

Ø Mencerah & menyerikan wajah Ø Menghilangkan pigmentasi yang tebal
Ø Menghapuskan jerawat dengan berkesan
Ø Mengecilkan pori-pori wajah dan menghaluskan kulit secara semulajadi
Ø Anti Penuaan dan Awet Muda yang unggul
Ø Mengandungi kombinasi hebat Vitamin C Infusions, Super Glutahione dan Sarang Burung Walet supaya kulit cerah bercahaya dan bersinar!


Cara Pemakaian :

1) Potong sabun kpd 2 atau 3 terlebih dahulu (lebih jimat klu potong)
2) Cuci muka seperti biasa termasuk leher.
3) Bilas sehingga bersih
4) Sapukan Day Cream/Night Cream secara nipis keseluruh muka termasuk leher.
5) Sapuan dgn cara ke atas, iaitu dr leher ke atas utk kesan penyerapan yg lebih baik.



HARGA 

SILVER SET RM110 FREE POS ( SM/SS )
GOLD SET RM120 FREE POS ( SM/SS )
 




1 comment:

  1. Siapa berminat untuk jadi Agen dropship whassap saya 0179184266.
    List product
    - Winderglow Gold
    - Emilay
    - Figure Up
    - Obuse Eye brow

    ReplyDelete